Hej Tråkblogg!

publicerat i Allmänt, Jag (Sara);
 
 
Det går segt här, är så fruktansvärt trött om dagarna...
Antar att jag har mycket i skallen som jag inte borde bära rundor på.
Operationen på Torsdag gör mig mer och mer nervös, vad kommer jag få för svar..??
Jobbet..?? Vara utan bil, tar knäcken på mig. Saknar mina vänner... mina riktiga vänner.
Att jag inte är mig själv och att det tydligen är jag som startar alla onödiga diskussioner här hemma, man blir knäpp i huvudet. Det hatet man känner mot sig själv... 
Som sagt det är nog mycket som tröttar ut mig just nu. Musiken på högsta volym och om man samtidigt rör på fläsket så mår man iallafall 10 gånger bättre för stunden.
Älskkling tog Enea på en promenad så att jag kunde få vila en stund, det betyder mycket att man kan ställa upp för varandra när det verkligen behövs. Det bästa är att han oftast vet när det behövs innan jag själv vet. ♥
Utan honom vet jag inte vad jag hade gjort, jag vet inte hur jag hade klarat allt..
Han är min nutid, min framtid, mitt allt ♥ 
 
 
Jag hoppas dagarna blir bättre snart.
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :