Morning Världen!

publicerat i Allmänt;
 
Efter flera veckor med illamående, magont, huvudvärk, trötthet, depression och lite där till så mår jag nu efter tisdagens sjukhusbesök mycket bättre. Fick ägna 12 tråkiga timmar i ett sånt kallt & trist sjukhusrum.Det är ingenting jag vill dra upp här, det är tillräckligt jobbigt som det är och hade livet varit annorunda så hade det inte blivit såhär. Men jag har tur och är så lyckligt lottad som har världens mest omtänksammaste sambo vid min sida, Han finns där hela tiden och gör allt för mig ♥ Han gjorde som överallt annors, fyllde rummet med värme och kärlek. Bara hans närhet gjorde allting så mycket enklare. Med honom vid sin sida så är man stark vad man än går igenom, och vi två klarar allt sålänge vi är tillsammans. Han är mitt allt! ♥ Väl hemma i soffan så hade han dukat fram med massa gott att äta, ljusen va tända och täcke & kudde låg bredvid och han nattade Enea.  Det bästa med honom är att han verkligen vill ta hand om en när man mår dåligt. Synd att säg att jag är minst lika bra på det för det är jag inte. Han slår mig med hästlängder i allt han gör ♥
Redan nu efter andra dagen så mår jag som sagt mycket bättre, nu väntar vi bara in en ny tid till operation och prover på cellförändringarna som skulle bli om ca 4 veckor sa dem. 
Ska försöka att inte bekymra mig. Men sen samtidigt så är det ju inte så lätt. Det är så konstigt för när det händer något gott i ens liv så måste det samtidigt drabba en något illa också.
Så man kan aldrig vara helt nöjd ;) ♥ Nu ska vi tänka på allt positivt, allt det underbara som väntar nästa år. 
Längtan är enorm, så den får överta alla bekymmer som finns i vår närhet!
 
 
Från det ena till det andra, jag har piggnat till trots nätter med ytterst lite sömn. Suget att ta tag i huset finns nu där igen och jag vill göra allt, renovera, möblera om och storrensning. Men just nu säger både kropp och ekonomi tvärstopp för det!
 
 
Drömmar ska gå i uppfyllelse, men det får ta sin lilla tid 
Alla har vi motgångar ♥
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :