7 älskade månader!

publicerat i Allmänt, Kärlek med familj, släkt & vänner, Min dotter (Enea);
 
Helt otroligt vad tiden går fort, det känns fortfarande som att det bara va ett par veckor sedan jag låg inne på förlossningen. Jag hade nog kunnat göra vad som helst för att få vara med om just den dagen, kvällen natten igen. Den va på något konstigt vis helt jävla underbar. Jag kan än idag inte riktigt smälta hur jävla fantastisk min sambo, min fina man, mannen i mitt liv, hur jävla fantastiskt han verkligen va mot mig precis hela tiden. 
Inte en minut han lämnade mig mer än när han hämtade varm choklad och hällde över hela sig själv. 
Ahh vill aldrig glömma den dagen. ♥
Och när lilla Ellie Enea kom till världen kändes livet komplett även om jag känner att jag skulle kunna ha flera barn till med denna mannen. Vi har iallafall skapat det mest älskade kärleksbarnet någonsin. Hon är bakad med otroligt mycket kärlek, kärlek som inte går att beskrivas. Bakad av två människor som aldrig någonsin kännt så här förr. ♥ Magiskt!
 
Vår älskade lillfis, vi älskar dig så mycket! ♥
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :