Godmorgon Onsdag!

publicerat i

Började igårkväll med mina mediciner för min ångest och depression. Eftersom det kan bli 10 gånger värre precis i början när man börjar ta dem så vill jag vara på den säkra sidan och följa med hem till svärmor idag. Har inte varit alls stabil denna veckan. Fruktansvärt trött och ledsen om dagarna. Har först känts som att jag inte vågat ta dem då jag är själv hela dagarna och inte vet hur jag blir. Men kände ändå nu att jag är tvungen att börja med dem hur vardagen än ser ut. Skitjobbigt!
Nu har jag ungefär 3 månader framför mig där jag kommer va totalt känslokall, varken glad eller ledsen. Vet inte om jag ser fram emot det men det är väl bättre än att vilja ta sitt liv 4 gånger i veckan.


Så nu sitter vi iallafall i bilen på väg till jobb/svärmor. Och jag hoppas på en bättre dag, blir dock ingen träning :( 
Har träningsvärk i röven, magen och armar. Så det är ju härligt ;)

Hoppas ni får en fin dag mina vänner ❤

Kommentera inlägget här :