2014 11 27

publicerat i Allmänt, Jag (Sara);
 
 
Detta året börjar närma sig sitt slut... 
Det har varit ett av mina absolut bästa men också ett av mina absolut värsta.
Jag ska göra allt i min makt för att få ett bra avslut på 2014 och för att få en så bra start som möjligt på år 2015 ♥  Jag är lyckligt lottad som har en så fin familj, en helt fantastiskt underbar sambo/blivande man som finns där för mig och hela familjen på ett vis som är svårt att förklara ♥ 
 
 

 
 
Det har varit en fruktansvärd vecka, utan en minsta liten glimt av mina två stora barn. 
En ensam vecka med idiotiska tankar. En vecka som skrämt mig en aning, jag har lyckats bli rädd för mig själv. Svårt att förklara...bär på skuldkänslor över olika situationer och händelser. Mår dåligt över att jag är jag! Känner mig totalt jävla hopplös! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :