Inget sug...

publicerat i Allmänt;
Medicinen har gjort så man tappar suget på allt, man är helt plötsligt helt känslokall, man orkar inte tänka på saker och ting eller ens disskutera någonting. En dag i taget helt enkelt, och det får gå som det går. Jag lägger inte ner en massa energi på massa onödigt. Blir jag irriterad så är det precis som någon tar mig i nackaskinnet och får mig att skita i vilket. Det är jättekonstigt, jag är inte ens stressad.
Jag tror de va det här jag behövde. dock inte hela tiden, man vill hitta ett mellanläge såklart. Men just nu är allting bara iskallt, känner inget behov av att jag måste in på bloggen och skriva av mig längre, konstigt! Jag försöker dock visa lite kärlek här hemma ;) ♡

Idag har vi varit och tittat på min Emil älskling när han spelat cup i Kristianstad. Lyckades få bonnabränna i det fina vädret och killarna spelade jättebra.
Det sista laget de skulle möta kom aldrig dit så de fick avsluta med en match mot oss föräldrar istället. Tommie fick ta den rollen och ställa upp o spela lite boll. :) Det räckte inte, föräldrarna förlorade ;)





♡♡♡♡♡♡


Kommentera inlägget här :