Härliga Tisdag...

publicerat i Allmänt, Kärlek med familj, släkt & vänner;
 
...med strålande sol, kompisbus och trädgårdsarbete hela dagen ♥
 
Barnen har svalkat sig i poolen flera gånger om, även jag fick doppa mig så varmt det va, speciellt efter allt trädgårdsarbete, rensning av ogräs och gamla grenar som skulle asas ut i skogen. 
Har fått en hel del gjort känns det som, inte nog med det igår (måndags) så hyrde vi släp och körde till tippen med allt skit här ute så jag är riktigt nöjd! Barnen har lekt med kompisar också idag, har haft grannpojken här hela dagen så de har roat sig bra tillsammans. Amilia va iväg och lekte i eftermiddags och Enea har vilat längre stunder idag. Inte så konstigt då hon vaknat mycket om nätterna nu de senaste veckorna :( Därför jag varit så dålig på att uppdatera här inne, har varit så sjukt jädrans trött, inte mått helt hundra. Har kännt mig sönderstressad inombords och inte haft några väldans bra kvällar. Men jag ska inte klaga, snarare tvärtom... Det har blivit så mycket bättre även om vissa dagar är kräkiga! Kan inget annat än älska mitt liv, min familj, min sambo, mitt allt ♥
 
 
 
Nu ska jag dricka upp mitt te, sen kryper jag ner i sängen.
 
Godnatt på er ♥
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :