Helgen!

publicerat i Allmänt, Husrenovering, inredning och planer, Kärlek med familj, släkt & vänner;
 
Helgen, den försvan som en vind... tårarna föll bla bla bla..
Igår (lördag) flyttade vi äntligen in i tv-rummet. Skruvade ihopa nya tv-bänken som jag bara avgudar. Perfekt, precis i min smak och så jävla bra då man kan fortsätta bygga ut den här bänken om man vill. Vi köpte två delar och satte ihopa, men man kan ju hänga upp dem, sätta dem på varandra, byla luckor, ha utan luckor, man kunde sätta in något ljudsystem i hyllan om jag såg rätt. Ahh skitbra är den. Sen måste jag bara säg, fy fan vilket bra team jag & älskling är  ♥ Vi fixar, donar, hjälps åt och gör allt tillsammans bara han & jag ♥
Det är så det ska va  ♥
 
 
.. Vi firade med goda räk/kräftmackor ;) Sov som en prinsessa gjorde jag också då vi ändrat om i sovrummet. Låg in mot väggen och det va längesen jag sov så skönt dessutom somnade Enea 20.00 igår och vaknade första gången klockan 04.00 i morse, åt, somnade om och sov till 07.30 Helt ok! Så i morse kände jag mig ganska utvilad, och glad i själen :) Upp och gjorde oss i ordning för att köra till Helsingborg och hämta hem Julia. Lovade Julia att jag & Enea skulle följa med och hämta henne och det va ju tur för älskling va så trött så jag fick ställa upp och köra dit. Sen fick vi köra raka vägen till Emils fotbollsmatch, tyvärr så gick det inget vidare för Everöd IF idag :(  Bättre lycka nästa gång. 
 
Efter matchen körde vi hem, Julia hoppade i badet, sen åt vi söndagspizza & melon, klockan 18.30 låg snäckan nerbäddad och tittade på film innan hon somnade. 
Ny frisyr har hon också fått i helgen, jättesöt blev hon och nu ser hon verkligen ut som en stor skoltjej. Hon tyckte själv hon va jätta snygg i det också. Hon va så glad idag efter badet för att hon faktiskt kunde borsta håret utan hjälp och det gjorde inte ont :) ♥
Nu ska jag också ta tag i min envisa tjej, Amilia måste också klippa av en bra bit på håret och det ska göras så fort hon kommer hem, kanske kan Julia hjälpa mig att peppa henne ;) 
 
 
 

Kommentera inlägget här :