Vända på en femöring...? och fina naglar :)

publicerat i Allmänt, Fransar/naglar & skönhet;
 
Så va de det här med dåliga dagar, men det rättade till sig ganska snabbt igen.
Förstår inte mina tankar ibland, jag förstår verkligen inte hur jag kan vända på en femöring.
Från att må helt ok, till att försvinna långt under jorden?!
Vad är det för fel på mig?
 
Natten har inte varit något vidare, jag skulle aldrig skryta om min förra natt för denna natten va mindre rolig.
Kan kanske va dels därför jag mått som jag gjort idag. Och sen vet jag inte om det möjligtvis är dags att öka mjölkproduktionen för ingenting annat än tutten duger för tillfället. 
 
Förutom det dåliga så har jag varit i Hörby och fått fina naglar igen, äntligen.
Hon fick fria händer idag och gjorde precis som hon ville. Och precis som alltid så blev jag supernöjd.
Nästa gång funderar jag på ögonfransförlängning men innan dess ska håret fixas, jag längtar så sjukt efter en ordentlig förvandling. Kortare, platt, uppklippt, kanske lite lugg och ljusare slingor. Man vill ju känna sig fin och fräsch till sommaren. Och speciellt för min sambo, så han inte slutar älska mig ;) ♥
 
 
Nu har det dåliga med dagen vänt till det bättre, det är te & fotboll på tv som gäller. 
Jag SKA somna tiidigt idag, och sen hoppas jag på en bättre natt inatt.
 
Puss på er!
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Elin:

Vilka häftiga naglar! :)

Svar: Tack så mycket :)
Sara

Kommentera inlägget här :